onsdag 5 september 2012

Silvriga loppisfynd



Idag spatserade Sessan till skolan i nya höstskor loppisfyndade i Danmark för 20 kronor! Det är lite lagom för ett par höstskor tycker jag! I morse var det ju lite höst men sen blev det somrigt och jättevarmt igen så att tunna skor hade passat bättre idag men hon kunde inte hålla sig en dag till!


Nu ska jag fixa till en sallad med haricots verts, chili och lime som jag ska hotta upp gårdagens och måndagens rester med. Sedan blir det en tidig kväll, har knappt sovit inatt då jag blev moster och var lite nervig när min lillasyster skulle föda barn. Både syster och baby mår fint, varje ny liten bebis är ju ett sådant mirakel!

                                         En fin kväll önskar jag er.

                                                 // Kram Jenny


3 kommentarer:

  1. Supersöta skor. 20 kr är ju ett klipp!
    Grattis till att du blivit moster, tänk att det alltid är så härligt och underbart när det kommer en liten ny människa till världen. Bara för det skulle jag kunna få hur många barn som helst... haha..
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  2. Vad kul att kunna gå på loppis i Danmark!! Det skulle jag oxå vilja göra, men är lite långt ifrån där jag bor...
    Kul med bäbis :D
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga skor, värsta coola alltså! Tänk om man hade såna fina...

    Grattis moster!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera