söndag 10 juni 2012

Söndag kväll



Godkväll! Så här ser min trädgård ut från där jag och maken precis suttit och ätit vår väldigt sena middag, jag vet att det inte är nyttigt att äta så sent men jag gillar verkligen det. Lyxar med ett glas rött fast det är söndag... Jag gillar verkligen att se trädgården från den här vinkeln, då tror man att den är så som jag vill ha den! Man ser inte att vi inte planterade i år heller... Jag lovar mig själv att plantera något som går att plantera på hösten. I fredags efter jobbet så var jag själv ett tag i huset, det händer typ aldrig. Jag planterade klart blomlådorna vid entren och pysslade med mina andra blommor ett bra tag och för första gången så kände jag att jag njöt av att hålla på med det och att jag gick ned i varv efter tuffa dagar... Ljuvligt. Tidigare har jag mest hållit på för att jag vill att det ska vara fint.


Om det är någon som vill piffa sin trädgård lite så har min vän Caroline med trädgårdsbloggen http://gardentalk.se ett finfint erbjudande från Garden Glory som har de snyggaste vattenslangarna ever!


Bild från Garden Glory


Ikväll blev det biffsallad till middag igen, jag är väldigt inne på det nu.




Receptet hittar ni i mitt inlägg från 15 maj, äter detta ofta som sagt... Nu blir det jordgubbar och glass! Sug ut det sista av helgen! 

               Kram //Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar