torsdag 10 maj 2012

Häng i tvättstugan



Har tillbringat stor del av kvällen i tvättstugan... Skulle dock önska att detta rum var dubbelt så stort eller ännu större med tanke på hur mycket tid jag spenderar här. Min tvättkorg är jag dock mycket nöjd med, jag hittade den på Two shabby chics (www.twoshabbychics.se) Det var nån annan som reserverat den, men den personen ändrade sig som tur var! Texten är så perfekt för en Nackabo!





Den är en av mina loppisälsklingar absolut, jag har samlat på mig en del genom åren, jag har en del i tvättstugan, den här lilla flaskan med cream för vita, grå och beigefärgade tygskor är till exempel en sån sak som jag inte kan motstå på en loppis.
























Någonting som gärna skulle få flytta in här är en sån här liten skapelse!






En sån här liten 50talsradio från Roberts radio, kanske i den här babyblå färgen. Som en liten bakelse! Så kunde jag poppa när jag tvättar, faktum är att jag kommer på mig själv med att det blir mycket P1 nuförtiden. Är ett tanttecken kanske?! Nej det är väl att jag alltid nästan är i en otroligt hög ljudvolym, ja den linjen känns bättre! Radiobilden hittade jag på www.leilasgeneralstore.com Leila Linholms ganska nyöppnade webshop med en massa fina saker till köket och lite annat smått och gott.





Jag samlar ju även på gamla spetsar i en liten hylla i tvättstugan... På tal om tanttecken alltså! Nu ska jag snabbt kila över till en vän som fyller år med en liten sak.

Kram  //Jenny


1 kommentar:

  1. Din tvättstuga känns är betydligt mer gemytlig än min :-)
    Radion har även jag funderat på...
    //E

    SvaraRadera